REGULAMIN
Regulamin określa zasady korzystania z usług w formie on-line z zakresu dietetyki zwierzęcej prowadzonych przez Klaudię Górską, prowadzącą niezarejestrowaną działalność gospodarczą pod adresem:
ul.Sołtykowska 43, Radom, email: dietetykzwierzęcy@gmail.com tel. 518428838
I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Dietetyk zwierzęcy – osoba świadcząca usługi dietetyczne zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy naukowej.
2. Klient – osoba będąca opiekunem zwierzęcia zgłoszonego na konsultacje dietetyczna.
3. Pacjent – zwierzę zgłoszone na konsultacje przez prawnego opiekuna
4. Dietetyk zwierzęcy świadczy następujące Usługi dietetyczne:
a) przeprowadzanie konsultacji w trybie elektronicznym,
b) ocena dotychczasowego stylu odżywiania,
c) układanie indywidualnych jadłospisów oraz zaleceń,
d) wywiad chorobowo-żywieniowy,
e) ocena wyników laboratoryjnych,
f) sporządzenie planów suplementacyjnych,
g) edukacja żywieniowa,
h) umożliwienie zarezerwowania i zmienienia terminu wizyty,
i) zadawanie pytań drogą elektroniczną oraz telefoniczną
5. Rezerwacja konsultacji odbywa się: poprzez stronę internetowa https://zdrowamiska.com.pl, drogą mailowa (dietetykzwierzęcy@gmail.com)
6. Opiekun zwierzęcia proszony jest o jak najdokładniejsze wypełnienie ankiety przedkonsultacyjnej: (wzory ankiety dostępne po kliknięciu w link poniżej oraz na podstronie Konsultacje dietetyczne)
KOT
7. Konsultacje dietetyczne dla zwierząt nie są poradą lekarsko-weterynaryjną! Diety dla zwierząt chorych układane są jedynie po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego diagnozę od lekarza weterynarii (np. zdjęcie dokumentu otrzymanego po wizycie);
8. W przypadku zwierząt z objawami mogącymi świadczyć o chorobie, Dietetyk zwierzęcy może odmówić przeprowadzenia konsultacji dietetycznej przed wykonaniem koniecznych badań (np. badań krwi, USG) u lekarza weterynarii w celu diagnostyki problemu
9. Na czas konsultacji Klient zobowiązany jest do przedstawienia posiadanych badania Pacjenta, w celu sprawdzenia stanu zdrowia zwierzęcia w tym: morfologia, biochemia, jonogram ewentualne badanie USG oraz historia leczenia jeśli taka jest;
10. Dietetyk zwierzęcy zapoznaje się z wyżej przesłaną dokumentacją w trakcie trwania konsultacji
11. W zakres obowiązków Dietetyka zwierzęcego wchodzi jedynie przygotowanie zaleceń dietetycznych. Na zalecenia dietetyczne składają się: zalecenia dietetyczne (dobrana karma lub jadłospis), suplementacyjne i dotyczące stylu życia – opis co trzeba zrobić, jak stosować dietę i na co zwrócić uwagę.
12. Klient zobowiązuje się do stosowania zaleceń dietetycznych przygotowanych dla Pacjenta
13. Klient kontaktując się z Dietetykiem zwierzęcym wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z polityką prywatności.
14. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego pełna akceptacja. Uznaje się, że przeczytanie i akceptacja niniejszego regulaminu jest jednoznaczna z udzieleniem przez Przedsiębiorcę informacji konsumentowi, o których jest mowa w art. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, informacje te są zawarte w poniższych punktach regulaminu.
II. OPŁATA ZA KONSULTACJE
1. Po przesłaniu wypełnionej ankiety, Klient otrzymuje drogą mailową propozycje terminów konsultacji. Potwierdzeniem dokonania rezerwacji terminu konsultacji jest dokonanie opłaty za konsultację.
2.Opłata za konsultacje online odbywa się poprzez przesłanie przelewu na konto Dietetyka zwierzęcego na konto bankowe:
Odbiorca: Klaudia Górska
Nr konta: 45 1140 2004 0000 3802 7524 6555
Tytuł przelewu: konsultacja dietetyczna – imię zwierzęcia
3. Cennik konsultacji wynosi:
a) Opcja 1 (koszt 100 zł)– konsultacja online, w tym: ocena zapotrzebowania zwierzęcia, ocena BCS, wybór odpowiedniej karmy komercyjnej (2 lub 3 opcje) oraz suplementacji, jeśli jest konieczna, wskazówki jak wprowadzać zmiany żywienia, na co zwracać uwagę przy wyborze przysmaków czy innych produktów oraz przedstawienie planu odchudzania opracowanego dla zwierzęcia zmagającego się z nadwagą lub otyłością
b) Opcja 2 (koszt 200 zł) – konsultacja w zakresie opcji 1 oraz dadatkowo ułożenie diety domowej gotowanej lub diety surowej BARF wraz z możliwością kontaktu mailowego (max 3 zmiany)
c) Potrzeba kontynuacji konsultacji/kolejna konsultacja wynosi 50 zł.
III. PRZEBIEG I ZASADY KONSULTACJI
1.Konsultacje odbywają się za pośrednictwem platformy Zoom. Spotkanie trwa do 40 minut,
2.Link do spotkania wysyłany jest na emaila Klienta w dniu potwierdzenia konsultacji.
3.Nie jest konieczne korzystanie przez Klienta z kamerki internetowej. Jeżeli kontakt tą drogą nie jest możliwy, Klient przesyła wiadomość mailową ze wskazaniem preferowanego sposobu konsultacji. W takich sytuacjach konsultacja może odbyć się za pomocą innej platformy internetowej lub poprzez rozmowę telefoniczną.
4.Podczas konsultacji dietetycznej zostaje przedstawiony przygotowany dla Pacjenta plan żywieniowy ze wskazówkami i wyjaśnieniami dotyczącymi planowanej diety.
5.Rezygnacja z konsultacji jest możliwa maksymalnie 72 h przed potwierdzonym terminem i wiąże się ze zwrotem pełnej wpłaconej kwoty. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym Dietetyk zwierzęcy zwraca 50% wpłaconej kwoty.
6.Zmiana dnia lub godziny konsultacji jest możliwa jedynie z wyprzedzeniem czasowym równym 24 godziny, za wyjątkiem sytuacji wyjątkowych.
7.W przypadku braku obecności Klienta na umówionej konsultacji i nie poinformowaniu organizatora spotkania traci on możliwość konsultacji online.
8. W trakcie wypełniania ankiety przedkonsultacyjnej Klient proszony jest o wybranie opcji konsultacji oraz wykonanie przelewu należnej kwoty. Zmiana opcji konsultacji jest możliwa po dokonaniu przelewu w wysokości różnicy ceny w zależności od opcji konsultacji.
9. Każda konsultacja odbywa się dla jednego zwierzęcia.
10. Cena konsultacji dla każdego kolejnego zwierzęcia pomniejszana jest o zniżkę równą 50% ceny początkowej, czyli wynosić będzie:
· 50 zł – opcja 1 za każde kolejne zwierzę
· 100 zł – opcja 2 za każde kolejne zwierzę
IV. INFORMACJE DODATKOWE
1.Klient zobowiązuje się do przestrzegania zaleceń dietetycznych, a w przypadku niemożności ich realizacji do poinformowania o tym Dietetyka Zwierzęcego. Klient jest poinformowany, że niewłaściwe stosowanie zaleceń dietetycznych i planu suplementacji może przynieść negatywne efekty dla stanu zdrowia zwierzęcia. Dietetyk zwierzęcy nie ponosi odpowiedzialności za takie zdarzenia.
2. Zalecenia dietetyczne są wsparciem w profilaktyce/leczeniu zwierzęcia, nie zastępują postępowania leczniczego i opieki lekarskiej.
3. Klient korzystający z usług dietetycznych jest poinformowany, że usługi, nie gwarantują osiągnięcia oczekiwanych efektów (wyzdrowienia/ustąpienia objawów/ochrony przed zachorowaniem). Brak osiągnięcia oczekiwanych przez klienta efektów nie jest podstawą do zwrotu środków.
4. Klient jest świadomy, że brak stosowania się lub samodzielne modyfikacje zaleceń mogę spowodować brak oczekiwanego efektu lub pogorszenie się objawów/stanu zdrowia zwierzęcia.
V. ODMOWA ŚWIADCZENIA USŁUG
Dietetyk zwierzęcy ma prawo do odmowy świadczenia usług w sytuacjach, gdy klient wykazuje zachowanie obraźliwe, wulgarne lub stanowiące zagrożenie dla ich zdrowia i życia. Dietetyk ma prawo do zakończenia współpracy z klientem, jeśli ten nie przestrzega zasad regulaminu lub nie stosuje się do zaleceń.
VI. ZWROTY I REKLAMACJE
1. Odstąpienie od umowy o świadczenie Usług cyfrowych:
a) Klient może odstąpić od umowy o świadczenie Usług cyfrowych bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia dokonania zakupu pod warunkiem, że Usługa nie została w całości wykonana.
b) W celu odstąpienia od umowy, Klient powinien zwrócić się do Sprzedającego poprzez pocztę elektroniczną na adresdietetykzwierzęcy@gmail.com z informacją o chęci odstąpienia od umowy, podając jednocześnie datę zakupu Usługi, numer zamówienia oraz numer konta bankowego do zwrotu środków pieniężnych.
c) Sprzedający może odliczyć od kwoty zwrotu proporcjonalnie obliczoną wartość odpowiadającą okresowi, przez jaki Klient korzystał z usługi do czasu odstąpienia, oraz nakładowi pracy, który wykonał Sprzedający w związku z przygotowaniem się do świadczenia Usługi dla tego Klienta.
d) od 1 stycznia 2021 r. postanowienia dotyczące konsumenta określone w niniejszym rozdziale stosuje się do umów zawartych od tego dnia również do Klientów będących osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tych umów wynika, że nie posiadają ona dla nich charakteru zawodowego. Aby ustalić czy taki klient ma w określonych okolicznościach uprawnienia konsumenckie, należy zweryfikować czy zawarta umowa ma charakter zawodowy na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
2.Reklamacje
a)Każdy klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji, jeżeli świadczone usługi dietetyczne nie odpowiadają standardom opisanym w regulaminie.
b)Reklamacje należy kierować na adres e-mailowy: dietetykzwierzęcy@gmail.com nie później niż 7 dni roboczych od momentu, który jest podstawą reklamacji.
c)W treści zgłoszenia powinny znaleźć się niezbędne informacje takie jak dane osoby składającej reklamację, szczegółowy opis reklamowanego zdarzenia oraz podane powody dla zgłoszenia.
d)Każde zgłoszenie jest rozpatrywane przez okres do 14 dni od daty otrzymania lub jego uzupełnienia, a wynik rozpatrzenia jest przekazywany osobie zgłaszającej drogą elektroniczną.
VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Klient korzystający z usług dietetycznych przyjmuje do wiadomości, że świadczone usługi, nie gwarantują osiągnięcia oczekiwanych efektów. Ich osiągnięcie może być niemożliwe ze względu na stan zdrowia zwierzęcia bądź inne problemy.
2. Brak osiągnięcia oczekiwanych przez klienta efektów nie jest podstawą do zwrotu środków.
3. Dietetyk zwierzęcy nie jest odpowiedzialny za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowego stosowania rekomendacji dietetycznych oraz planu suplementacji.
4. Klient przyjmuje do wiadomości, że niewłaściwe stosowanie lub selektywne przestrzeganie zaleceń z opracowanej diety może przynieść negatywne efekty dla stanu zdrowia, a w skrajnych przypadkach nawet życia zwierzaka. Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za takie zdarzenia.
IX.Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców (B2B)
1.Od 1 stycznia 2021 r. niniejszy rozdział nie stosuje się do Klientów, będących osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tych umów wynika, że nie posiadają ona dla nich charakteru zawodowego. Aby ustalić czy taki klient ma w określonych okolicznościach uprawnienia konsumenckie (prawo odstąpienia od umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi, niedozwolone postanowienia umowne), należy zweryfikować czy zawarta umowa ma charakter zawodowy na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
2. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta, będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona.
3. Dietetykowi zwierzęcemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Dietetyka zwierzęcego.
4. W wypadku Klientów , będących Przedsiębiorcami, Dietetyk zwierzęcy ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy.
5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Dietetykiem zwierzęcym a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Dietetyka zwierzęcego
X.Klauzula Force majeure (Siła wyższa)
1.Żadna ze stron nie może ponosić odpowiedzialności za niewykonanie któregokolwiek ze swoich zobowiązań, jeśli takie niewykonanie zobowiązania jest spowodowane nieprzewidywalnym zdarzeniem pozostającym poza jego kontrolą lub incydentem siły wyższej, w tym między innymi epidemią, powodzią, pożarem, burzą, brakiem surowców, strajkiem transportowym, strajkiem częściowym lub całkowitym, lub blokadą. Strona, dotknięta takimi zdarzeniami, musi niezwłocznie powiadomić drugą stronę, nie później niż 10 dni roboczych po wystąpieniu wspomnianego zdarzenia.
2.Strony zgadzają się, że wspólnie będą dążyć, aby jak najlepiej wypełnić zobowiązanie podczas utrzymywania się takich zdarzeń.
3.Niniejsza klauzula nie ogranicza w żaden sposób uprawnień konsumenckich.
XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.
2. Dietetyk zwierzęcy w pełni respektuje prawo do prywatności, w tym ochrony Danych Osobowych. Celem Dietetyka zwierzęcego. jest zapewnienie dostępu do jak największej ilości informacji i usług uzyskiwanych za pośrednictwem sklepu internetowego przy możliwie najmniejszej ingerencji w sferę prywatności Klientów.
3. Dietetyk zwierzęcy niniejszym uprzedza Klientów, że w przypadku korzystania z pewnych rodzajów produktów lub usług oferowanych w Serwisie mogą być proszeni o podanie określonego zakresu Danych Osobowych, które będą zbierane i wykorzystywane przez Dietetyka zwierzęcego zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://zdrowamiska.com/dietetykzwierzecy.
4. Dietetyk zwierzęcy stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
5. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej na Stronie Internetowej.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin obowiązuje od dnia 5.06.2025 roku.
2. Dietetyk zwierzęcy zastrzega możliwość zmiany Regulaminu w każdym czasie.
3. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.